Ingenting är omöjligt med en Bobcat.

En maskinpark alldeles lagom för en kvinna i mogen ålder.
Att bygga poolen var ett stort ingrepp i en sådan här vacker, gammal trädgård, därför var det viktigt att den inte skulle vara i centrum i trädgården. I den mån man nu kan göra en pool diskret, men den ligger i den absolut torraste och varmaste delen av trädgården så det blev inte ens någon kompromiss.

Den lilla grävmaskinen har tjänat och tjänar mig väl. Med en urusel rygg hade jag inte kommit långt utan Bob. Vi har så klart använt honom under alla renoveringsarbeten som behövts till fastigheten. Men den glädje han ger mig och för att inte tala om glädjen han ger min man som fortfarande har en bra rygg är nästintill gränslös.

I styv lerjord har jag bänt upp de mest förhärdade rötter och jag har med samma lätthet planterat påskliljor, utan att för den delen stiga ur hytten


Bilden tog vi sommaren 2010, från ungefär 150 meters höjd. Vissa förändringar har
skett sedan dess Det är ju en trädgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar